ترخيص "خودرو" ورزشکاران برتراز گمرک در صورت مطابقت با ليست موجود در گمرکات امکانپذير شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،فرود عسگري مدير كل مركز واردات وامور مناطق آزادوويژه در بخشنامه اي خطاب به گمرکات کشور نحوه ترخيص "خودرو" ورزشکاران برتر را اعلام کرد.

در متن اين بخشنامه امده است :به پيوست تصوير نامه شماره 2102608/92 مورخ 24/4/92 اداره كل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت منضم به تصوير مصوبه شماره 85711/ت48176 ه مورخ 11/4/92 هيات محترم وزيران ارسال مي گردد. خواهشمند است دستور فرماييد با توجه به محدود بودن اسامي ورزشكاران موضوع مصوبه فوق از هرگونه ترخيص مستقيم خودروكه از محل مصوبه مذكور ثبت سفارش گرديده خودداري نمايند.بديهي است واجدين شرايط استفاده از محل مصوبه فوق الذكر پس از بررسي ثبت سفارش بصورت متمركز در اين مركز و در صورت مطابقت با ليست موجود به گمركات ترخيص خودرو اعلام خواهند شد.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه هيات وزيران هريک از ورزشکاران برتر مجاز به واردات يک دستگاه خودرو خارجي بدون رعايت ضوابط فني واردات خودرو به کشور است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ترخیص ، خودرو ، ورزشکاران ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۳۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۲
کاش اینقدر که به ورزشکاران بها داده میشه به دانشجویان برتر هم بها داده میشد. اگر وضع مالی ورزشکاران غربی خوب است به افراد علمی جامعه شان هم بها داده اند اما تو کشور ما فقط ورزشکاران. فقط اسمی میگیم که به علم بها داده ایم در عمل هیچ
آخرین اخبار