نماد حمایت از فوک دریایی پس از طی 130 کیلومتر از جزیره آشوراده به شهرستان بابلسر رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، دوستداران محیط زیست برای حمایت از فوک دریایی برنامه حمایت از این پستاندار دریایی که نسلآندر حال انقراض است را در دستور کار قرار دادند.

آغاز برنامه حمایت از فوک دریایی از جزیره آشوراده در منطقه حفاظتی میانکاله مازندران آغاز شد که در برنامه حمایتی الهام‌السادات اصغری در روز شروع برنامه 10 کیلومتر در سواحل دریایی خزر را با نماد فوک دریای شنا کرد و پرچم و نماد حمایت از فوک دریایی را به ملی‌پوش قایقرانی کشورمان دانیال توحیدی در محل جزیره آشوراده در روز پنجشنبه هفته گذشتهتحویل داده بود.

دانیال توحیدی در زمانی که نماد حمایت از فوک دریایی را از الهام‌السادات اصغری در آشوراده تحویل گرفت روزی 50 کیلومتر پارو زد و امروز به دریایی بابلسر رسید.

اعضای گروه قرار استبا حضور در دریا در محافل مختلف مردمی در سطح مازندران قرار گیرند و درباره حمایت از فوک دریایی و حمایت از محیط زیست اهدافشان را تشریح کنند.

تیم حمایت از فوک دریایی قرار است طول دریای خزر را با حرکت قایقرانی دانیال توحیدی طی کند و نماد حمایت از فوک دریایی را به ورزشکار قزاقستان در مرز رودخانه ارس تحویل دهد.

دانیال توحیدی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی قایقرانی کشورمان را نیز در کارنامه خود دارد

توحیدی مقصد بعدیخود را دردریای فریدونکنار و محمود آباد اعلام کرد.

ویدرباره نحوه تحویل نماد حمایت از فوک خزری به ورزشکاران کشور همسایه گفت: قرار است که ورزشکاری از کشور قزاقستان این نماد را از من تحویل بگیرد که تاکنون ورزشکاری از این کشور برای دریافت نماد اعلام آمادگی نکرد و اگر این روند ادامه داشته باشد خودم در سطح سواحل دریای خزر این نماد را در کشورهای همسایه خزر حمل می‌کنم و در سال 93 نماد حمایت از فوک خزری را به مسئولان محیط زیست کشور تحویل می‌دهم/س

برچسب ها: نماد ، حمایت ، فوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.