فرماندار شهرستان پردیس گفت: کمبود بودجه برای تزریق به این طرح های خانه سازی را نیز می توان یکی از دلایل کندی کار برشمرد که البته به قطعیت نمی توان راجع به این موضوع نظر داد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امروز در افکار مردم و اذهان عمومی همان بهای متری 300 تا 320 هزار تومان نقش بسته است و بر اساس آن نمی توان هزینه زیادی از مردم درخواست کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شخص رئیس جمهوری و مسئولان عالی وزارتخانه راه و شهرسازی بارها در مصاحبه های شان با رسانه های گروهی خود را مکلف به تداوم کار این طرح ها می دانند و شاید با تأخیر اما به هر روی شاهد ساخت و تکمیل این امر خواهیم بود.

بیگدلو افزود: کار کارشناسی قوی در پس جانمایی طرح مسکن مهر پردیس و برخی دیگر از نقاط نبوده است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: نکته مسلم در خصوص طرح های مسکن مهر این است که دولت یازدهم قصد توقف این پروژه ها را ندارد، چراکه این تعهدی برای دولت است و مجموعه اجرایی کشور خود را مکلف به اجرای آن می داند، اما پروژه جدیدی تعریف نمی شود.

وی ادامه داد: به اعتقاد من در زمینه جانمایی پروژه های مسکن مهر پردیس و برخی دیگر از نقاط، کار کارشناسی قوی صورت نگرفته و بارها به این مسئله اشاره شده است.

بیگدلو اضافه کرد: تحمیل بهایی سنگین از محل اجرای طرح های عمرانی نظیر ایجاد زیرساخت ها، تأمین امور زیربنایی، خاکبرداری، محوطه سازی و .... به پروژه های مسکن مهر پردیس و برخی دیگر از نقاط، خود مهر تأییدی بر این مدعی است./س


برچسب ها: بودجه ، مسکن مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.