رئیس پلیس کشور درباره تامین امنیت جنوب شرق کشور و اقدامات ناجا درباره پرونده ترور دادستان زابل گفت: حرف جدیدی در این باره وجود ندارد مظنونین شناسایی شدند و مسئله در حال تعقیب است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم و شهدای غدیر با اشاره به روحیه بسیجی این شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام عزیزمان یادگارهای ماندگاری برای این کشور گذاشت یکی از مهم‌ترین آن‌ها بسیج بوده که رمز ماندگاری انقلاب امام و تداوم فداکاری‌ها است.

وی افزود: حقیقتا اگر این انقلاب خواهد بماند مردم رکن اصلی آن هستند و بسیجی‌ها نیز جمعیت منتخبی از مردم هستند که در صف اول برای فداکاری حرکت می‌کند.

سردار احمدی‌مقدم درباره تامین امنیت جنوب شرق کشور و اقدامات ناجا درباره پرونده ترور دادستان زابل گفت: حرف جدیدی در این باره وجود ندارد مظنونین شناسایی شدند و مسئله در حال تعقیب است.

وی درباره آن گروهی که بیانیه داده بود و مسئولیت ترور را به عهده گرفته بود خاطرنشان کرد: ما فعلا در این باره اظهار نظر نمی‌کنیم اما فکر می‌کنیم چون این حادثه اتفاق افتاده به خودشان نسبت داده‌اند اما اجازه بدهید پرونده به نتیجه برسد آن وقت اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، فرمانده ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار