حکم انتصاب مسئولان کمیته‌های استانی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی سیدصادق رضایی مسئول این کمیته ابلاغ شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضایی در این احکام با انتصاب مدیران کل کانون استان‌های کشور به این سمت، بیان داشته است که  کانون به این وظیفه و تعهد خود می‌بالد که دست‌آوردهای انقلاب اسلامی را با هنرمندی و ظرافت تمام بر روح و جان فرزندان این مرز و بوم عزیز ماندگار می‌کند و با تدبیر و امید آنان را برای پذیرش مسئولیت‌های خطیر فردای میهن آماده می‌سازد.

وی با بیان این که کانون خانه‌ای دیرپا و با صفا برای آینده سازان ایران اسلامی است در این احکام تاکید کرده است.

دفاع از دستاوردهای عظیم این انقلاب عزیز امری است که بدون تربیت صحیح نسلی که آینده میهن اسلامی‌مان را بر‌عهده خواهند داشت، ممکن نبوده و در این مسیر نهادها و سازمان‌های ذیربط مسئولیتی بس عظیم بر دوش دارند.

مدیرعامل کانون با اشاره به فرا رسیدن ‌سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از مسئولان استانی کمیته کودک و نوجوان خواسته است با توجه به سیاست‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی در این زمینه، نسبت به  تشکیل منظم جلسات و بهره‌مندی از توان و ظرفیت کانون و دیگر ادارات عضو این کمیته در برگزاری هرچه شایسته‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی اقدام کنند.

مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی بر عهده کانون است و در این کمیته نهادهای مختلفی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و چند نهاد دیگر عضویت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.