مدیرعامل گروه صنعتی فلات کوهرنگ در شهرکرد، تاخیر دولت دهم در عمل به تعهدات و وصول نشدن مطالبات بخش دولتی را یکی از عمده ترین علل بروز مشکل برای پرداخت حقوق کارکنان این شرکت اعلام کرد.

حسین شفقی، ضمن رد برخی ادعاهای مطرح شده از سوی کارکنان این شرکت، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
وی اظهار داشت: حقوق پرداخت نشده کارکنان شرکت، دو ماه به تاخیر افتاده و این درحالی است که برخی کارکنان، مدعی شده اند که به مدت چهار ماه حقوق پرداخت نشده است.
شفقی درخصوص علت انجام نشدن تعهدات این شرکت برای کارکنان توضیح داد: کارشکنی سرپرستی بانک صادرات استان چهارمحال و بختیاری در اجرای مصوبه مورخ 3/8/91 ستاد تسهیل این استان، باعث پایین آمدن ظرفیت تولید و تاخیر در عمل به تعهدات شرکت شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی فلات کوهرنگ اظهار داشت: مطالبات سال های 89 و 90 این شرکت از وزارت صنعت، معدن و تجارت (بازرگانی سابق) با وجود پیگیری های مکرر تاکنون وصول نشده و همین مسئله نقدینگی را تضعیف و سرمایه در گردش را کاهش داده است.
وی افزود: گروه صنعتی فلات کوهرنگ جزو پنج شرکت برتر تولید کننده فراورده های لبنی کشور است که با سرمایه گذاری بالا در چهار سال گذشته تجهیز و نوسازی شده و روزانه ظرفیت تولید 700 تن انواع فراورده های لبنی را دارد.
حسین شفقی گفت: این شرکت تاکنون 15 میلیارد تومان صادرات به کشورهای مختلف به خصوص منطقه کردستان عراق داشته و در صورت تامین سرمایه در گردش ظرفیت سالانه صادرات تا 100 میلیارد تومان را دارد که در صورت حمایت مسئولان در وصول مطالبات این شرکت و تامین نقدینگی مورد نیاز، علاوه بر رفع مشکلات، ظرفیت ایجاد 500 فرصت شغلی جدید نیز در این شرکت وجود دارد.
گروه صنعتی فلات کوهرنگ تولید کننده فراورده های لنبی در شهرکرد، کیلومتر پنج جاده خوزستان واقع شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.