تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش بازی مقابل رئال بتیس را پیچیده و سخت توصیف کرد و گفت: بتیسی ها شایسته به ثمر رساندن یک گل بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تریبال فوتبال در ادامه دیدارهای هفته لیگای اسپانیا شب گذشته در نیوکمپ خانه بارسلونا رئال بتیس میهمان بود که در نهایت با نتیجه 4 بر 1 آبی اناری پوشان نیوکمپ به برتری رسیدند. در دقیقه 35 بازیکن برزیلی بارسلونا نیمار قفل دروازه رئال بتیس را شکست و موفق به گلزنی شد کمتر از دو دقیقه بعد پدرو دو گل پیاپی را روانه دروازه بتیسی ها کرد و در نهایت با گل فابرگاس پیروزی کاتالان ها تکمیل شد تنها گل بتیس هم از نقطه پنالتی به ثمر رسید اما در شب جشنواره گل کاتالان ها نیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا دوباره مصدوم شد که نوید خبرهای بدی را برای این باشگاه می دهند و او حداقل به بازی های دوستانه کشورش نخواهد رسید تا مدتی از میادین دور خواهد بود.

تاتامارتینو سرمربی بارسلونا در این خصوص گفت: فشار زیادی بر ما تحمیل شد چراکه تا 35 دقیقه نمی توانستیم گل بزنیم اما در نهایت موفق به این کار شدیم، بازی پیچیده ای بود و بتیسی ها هم موفق شدند در نهایت 1 گل را به ثمر رسانند که شایسته آن بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار