کمبود پریز برق، سیم‌های درهم گره‌خورده و چند نوع شارژر مختلف برای شارژ چند گجت با باتری خالی، تصویری آشنا برای کاربرانی است که می‌خواهند تلفن هوشمند یا تبلت خود را شارژ کنند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این موضوع ذهن زن و شوهری را درگیر خود کرد و باعث شد سرانجام سوکتی بسازند که مانند ایستگاه شارژ می‌تواند همزمان برق مورد نیاز سه گجت را تامین کند. این سوکت که thingCHARGER نامگذاری‌شده به شکل مکعب مستطیل باریک است و مثل یک سه راهی دیواری به پریز برق متصل می‌شود. در بالای این سوکت خارجی یک اتصال وجود دارد که می‌توان هر نوع گجتی را از تلفن هوشمند گرفته تا تبلت و پخش‌کننده موسیقی روی آن قرار داد.

برای کاربردی‌تر شدن، چند نوع درگاه اتصال جداشدنی از قبیل میکرو یو.اس.بی، پورت اختصاصی اپل و نمونه‌های دیگر به همراه این سوکت ساخته شده که کاربر بنابر نیازش می‌تواند از بین آنها انتخاب کند و هنگام نیاز هر کدام از آنها را روی شارژر نصب کند. در لبه پایینی این سوکت دو عدد خروجی یو.اس.بی تعبیه‌شده که در صورت کمبود اتصال می‌توان از آنها هم برای شارژ دستگاه استفاده کرد.

این زوج طرح سوکت شارژ خود را برای جمع‌آوری اعانه و مشارکت در تولید انبوه آن در معرض دید عموم گذاشته‌اند و تاکنون توانسته‌اند به رقم 45770 دلار دست یابند. جالب است که رقم مورد نظر این زوج تنها 25 هزار دلار بوده است. این پریز شارژ نخست برای سوکت‌های خانه‌های آمریکا سپس دیگر مناطق دنیا ساخته خواهد شد.


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

             


برچسب ها: دریچه ، تازه ها ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار