رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست سال‌جاری میزان سه میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سید‌علی شهابی افزود: در این مدت شش طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان مصوب و اجرا شده است.

وی گفت: این طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شمش، تولید فولاد، احداث واحدهای اقامتی شامل هتل و هتل‌آپارتمان، احداث مجتمع تجاری، تولیدی، صنایع نساجی‌، پوشاک و... بوده است که تا‌کنون سه میلیون دلار از میزان سرمایه‌گذاری مصوب آن جذب استان شده و بقیه در مسیر جذب است.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون 95‌طرح سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان رضوی به ارزش 600‌میلیون دلار مصوب شده است.

شهابی افزود: از این میزان تا‌کنون حدود 170‌میلیون دلار در خراسان رضوی جذب شده که بیشتر در حوزه طرح‌های صنعتی، موادغذایی، فولاد، واحدهای اقامتی، تاسیسات گردشگری و... است.رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: این استان یکی از استان‌های موفق در حوزه جذب سرمایه‌گذاری خارجی است که با توجه به همجوار بودن با کشورهای همسایه می‌توان از این فرصت نهایت بهره را برای رشد اقتصادی استان برد

برچسب ها: خراسان رضوی ، دلار ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.