رئيس تعميرات شرکت پالايش نفت اصفهان، هزينه انجام تعميرات را حدود 2 ميليارد و 700 ميليون تومان اعلام کرد و گفت: واحد هاي آيزوماكس و هيدروژن شماره يك و آمين كنتكتور شماره يك تعميرات اساسي شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ناصر خيري رئيس تعميرات شرکت پالايش نفت اصفهان با بيان اينكه  واحدهاي بنزين ساز با موفقيت در سرويس قرار گرفته،  گفت: با توجه به اهميت بالاي واحدهاي مذكور  و حجم كارهاي تعميراتي ، بازرسي فني و پروژه ها، پيش بيني اين شركت براي انجام تعميرات اساسي همزمان اين واحدها حدود 29 روز كاري اعلام گرديده بود كه با فعاليت مستمر در دو نوبت  كاري 12 ساعته و تلاش بي وقفه حدود 1400  نفر نيروي انساني رسمي و پيمانكاري، به 27  روز كاهش يافت.
 
خيري، تعويض برج641، سيني هاي برج جذب، قسمتي از لوله هاي  شبكه واحد خنك كننده آب ،كك سوزي و احياء فعاليت كاتاليست به منظور  افزايش راندمان توليد و كيفيت محصولات در واحد آيزوماكس. همچنين تعويض كاتاليز متان سازي و سيني هاي برج عريان كننده در واحد هيدروژن را از جمله اقدامات انجام شده در این دوره از تعمیرات عنوان کرد.
 
وي خوراك واحدهاي آيزوماكس و هيدروژن يك را  به ترتيب  22 هزار بشكه در روز  و  7000 كيلوگرم در ساعت عنوان كرد و گفت: بنزين،گاز مايع، نفت سفيد، سوخت هوائي و نفت گاز  از  توليدات واحد آيزوماكس  مي باشد.
 
رئيس تعميرات شرکت پالايش نفت اصفهان هزينه انجام تعميرات را حدود 2 ميليارد و  700 ميليون تومان اعلام کرد.
 
خيري با اشاره به اينكه  برنامه انجام تعميرات اساسي روي اين واحدها با در نظر گرفتن كليه شرايط عملياتي ، در فواصل زماني3 ساله پيش بيني مي گردد ، تصريح کرد: هم اکنون شركت پالايش نفت اصفهان 24 واحد عملياتی دارد، که تعميرات اساسی هر يک از واحدها ، بر اساس برنامه زمان‌بندی، به صورت جداگانه يا همزمان انجام می شود.
 
رئيس تعميرات شركت پالايش نفت اصفهان گفت: ‌ کليه پرسنل داخلی و پيمانکاری فعال در تعميرات اساسی، قبل از آغاز به کار تعميرات، دوره آموزشی ايمنی را زير نظر اداره HSE پالایشگاه اصفهان گذرانده‌اند. بدين سبب تا کنون شاهد بروز حادثه‌ای نبوده‌ايم.
 
وي با تأکيد بر برون‌سپاری در تعميرات اساسی، خاطرنشان کرد: در راستای اتخاذ سياست‌های جديدی که به مساله برون‌سپاری تاکيد دارد، شرکت پالايش نفت اصفهان براي  فعاليت‌های مهندسی و بهره‌برداری از نيروها داخلی بهره می‌برد و انجام اکثر کارهای تعميراتی و ديگر امور را توسط نيروهای خارج از سازمان صورت می‌دهد. برای مثال در حين تعميرات اساسی علاوه بر مجموعه داخلی و پيمانکاران داخلی پالايشگاه، از حدود 650 نفر نيروی خارج سازمانی در جهت محقق ساختن اهداف تعريف شده بهره برده‌ايم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنزین ، پالایشگاه ، نفت ، تعمیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار