نمایش «درخت الاکلنگ» نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی به کارگردانی هومن مجابی از بیست و هفتم آبان ماه، ساعت 17 و 30 دقیقه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه نمایش، نمایش شاد و کودکانه «درخت الاکلنگ» نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی به کارگردانی هومن مجابی از 27 آبان ماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده است: آقای «جی» می خواهد سوپر مارکتش را که در کنار یک پارک بازی کودکان قرار دارد، گسترش دهد و به همین دلیل قصد دارد درخت 300 ساله ای به نام «درخت الاکلنگ» را قطع کند و زمین را پاکسازی نماید. در این میان شخصی که حافظ محیط زیست است متوجه ماجرا می شود و دست به اقداماتی می زند که ...

ژاکلین آواره، مجید علم بیگی، قاسم طاهر احمدی، مهدی باقر پور، آزاده اکبری، مریم عسکری و آهو کاظمی بازیگران این نمایش هستند و "مریم عراقی، دستیار کارگردان"، "آهو کاظمی، منشی صحنه"، "سید علا سیادت، مدیر صحنه"، "زهرا امینی، طراح صحنه و لباس"، "سیروس مهدی پور، آهنگساز" و "امیر پاسنگی، مدیر روابط عمومی" این نمایش را بر عهده دارند.

بر اساس این گزارش، نمایش «درخت الاکلنگ» از دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه به مدت یک ماه هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت و پیش فروش اینترنتی این نمایش بزودی در سایت «تئاتر نت» آغاز می شود.

علاقه مندان به تماشای این نمایش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت تئاتر نت به آدرس www.theatrnet.com/ticket مراجعه و یا با شماره های 88306640 و 09354165679 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار