نخست وزير رژيم صهيونيستي در مصاحبه اي با ابراز خشم خود از روند مثبت مذاكرات هسته اي ايران وغرب از تداوم غني سازي ايران خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي شامگاه گذشته با ظاهر شدن بر روي شبكه "سي بي اس" موضع مخالف خود را با توافقنامه هسته اي ايران وغرب ابراز داشت و اين توافق را بسيار بد توصيف كرد.

"نتانياهو" در مصاحبه با اين شبكه آمريكايي مدعي شد: توافقنامه اوليه پيشنهادي كه منابع آمريكايي براي ما تشريح كردند به ايران اين قدرت را مي دهد كه به غني سازي لازم در جهت ساخت سلاح هسته اي اقدام كند.

او در ادامه با اشاره به اينكه آنچه كه ايران در مذاكرات هسته اي با غرب ارائه داده تنها امتياز دادن جزئي در رابطه با غني سازي اورانيوم با خلوص بيست درصد و كاهش آن به خلوص كمتر بوده است افزود:اما با اين وجود ايران مي تواند طي چند هفته بار ديگر به غني سازي دلخواه بپردازد.

نخست وزير رژيم صهيونيستي در ادامه ادعاهاي خود گفت:عدم برچيده شدن تمامي سانتريفيوژهاي ايران بر اساس هرگونه توافقنامه اي اين كشور را در آستانه قدرت هسته اي شدن قرار مي دهد كه توانايي توليد سلاح هسته اي به مجرد اقدام به ساخت آن را دارد. 

او در بخش ديگري از مصاحبه خود با شبكه آمريكايي "سي بي اس"اظهار كرد: هرگونه توافق با ايران ايده خوبي نيست بلكه در نهايت توافقنامه بدي خواهد بود به دليل اينكه ايراني ها از محتواي تحريم ها فارغ مي شوند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نتانیاهو ، ایران ، iran ، news ، sky ، رژیم ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار