رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد هیأت آمریکایی که به ریاست وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا، به اسرائیل رفته بود بدون اینکه درباره مذاکرات با تهران به توافقی با مقامات اسرائیل دست یابد شب گذشته بیت‌المقدس را ترک کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازتایمزآواسرائیل، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که اختلافات بین آمریکا و اسرائیل دارای ماهیتی تاکتیکی است و واشنگتن به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای متعهد می‌باشد. 

این مقام آمریکایی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اسرائیلی در بیت‌المقدس مدعی شد:‌ که حتی پس از کاهش محدود تحریم‌ها در چهارچوب یک توافق موقتی، اقتصاد ایران به نزول خود ادامه خواهد داد. این مقام آمریکایی اعلام کرد که ایرانی‌ها توافق پیشنهاد شده در ژنو را رد کردند و نه فرانسوی‌ها.
 
وندی شرمن، سومین مقام وزارت خارجه آمریکا از نظر رتبه، با یوسی کوهن، مشاور امنیت ملی اسرائیل،‌ و دیگر مقامات ارشد از وزارت خارجه و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار کرد. وی با بنیامین نتانیاهو ملاقاتی نداشت. 

یک مقام آمریکایی پیشتر اعلام کرده بود که وندی شرمن درباره مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو و نیز "تداوم هماهنگی‌های نزدیک با اسرائیل درباره تلاش‌های جاری برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای" به مشورت با کابینه رژیم صهیونیستی پرداخت. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار