دبیر چهارمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی شریف گفت: تاکنون 7هزار و 500 دانش آموز در قالب 2 هزار و 500 تیم در مسابقات ملی دانش آموزی شریف ثبت نام کرده اند.

نوید شفیع آبادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی شریف از 13 مهر ماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به صورت تیمی و در قالب تیم های 3 نفره از دانش آموزان اول، دوم و سوم دبیرستان در رشته های ریاضی، کامپیوتر، فیزیک، شیمی و نجوم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراحل برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: مسابقات در دو مرحله حضوری و غیر حضوری برگزار می شود که در مرحله اول به صورت غیر حضوری است که تاکنون 7 هزار و 500 دانش آموز در قالب 2 هزار و 500 تیم ثبت نام کرده اند و از این میان 60 تیم به مرحله ی حضوری در دانشگاه شریف دعوت می‌شوند.

شفیع آبادی در ادامه بیان داشت؛ از بین 60 تیم راه یافته به مرحلۀ حضوری 10 تیم به عنوان برگزیده انتخاب  خواهند شد که علاوه بر دریافت هدایا از طرف دانشگاه شریف نیز تسهیلاتی در اختیار این دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کمیته علمی مسابقه از بین دانش آموزان المپیادی که اکنون در دانشگاه شریف مشغول به تحصیل هستند و حائز مدال های طلا و نقره در مسابقات آسیایی و جهانی شده اند تشکیل شده است.

شفیع آبادی خاطر نشان کرد: چهارمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی شریف از اول آذر آغاز و تا 15 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، شریف ، فیزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار