سهم سریال‌های تلویزیونی از واقعه عاشورا

واقعه عاشورا به عنوان یکی از روزهای مهم زندگی شیعیان که در میان مردم ایران نیز از جایگاه مهمی برخوردار است، موضوع برنامه سینمایی این هفت اقلیم است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ، برنامه سینمایی این هفته هفت اقلیم که 20 آبان پخش می شود، به دلیل نزدیگی به واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) جستجویی در سریال های تلویزیونی خواهد داشت و بازتاب این حادثه را در میان این سریال ها بررسی می کند. البته در بخشی از این برنامه فیلم های سینمایی هم که در مورد عاشورا ساخته شده اند، معرفی می شوند اما به دلیل اینکه سهم سریال های تلویزیونی در این موضوع بیشتر است، بیشتر نقش تلویزیون به عنوان یک رسانه مورد جستجو قرار می گیرد. همچنین در ادامه این برنامه آهنگ فیلم «روز واقعه» که یکی از آثار ماندگار سینما در رابطه با روز عاشوراست، پخش می شود.

برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه از ساعت 17 الی 18:30 از موج اف ام ردیف 106 پخش می شود.

حسن آزادی اجرا، سحر عصرآزاد کارشناسی و مهدی آزادی سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه سینمایی هفت اقلیم را که روزهای دوشنبه پخش می‌شود، برعهده دارند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار