پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ امسال سطح پایین تری نسبت به سال‌های گذشته داشته است زیرا به نظر می رسد توجهی به قوانین فیفا نمی شود.

مجتبی محرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی‌ها و قهرمان نیم فصل بیان داشت: تیم‌ها در بازی‌های نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته‌اند و تیم‌های رده بالایی جدول بسیار خوب کار کرده‌اند که تا به حال جایگاه خود را در بالای جدول نگه داشته‌اند با این همه تفاسیر استقلال میتواند قهرمان نیم فصل شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان نظر خود را در مورد داوری‌ها اینچنین بیان کرد: داوری‌ها در کل تا حدودی خوب بوده اگر اشتباهاتی هم در قضاوت‌های خود مرتکب شده‌اند باید گفت سهوی بوده و هیچ عمدی در داوری‌ها وجود ندارد.

وی در ادامه لیگ‌های گذشته با لیگ امسال را چنین مقایسه کرد و گفت: لیگ برتر فوتبال امسال از لحاظ زیادی مانند مالی پیشرفت کرده ولی از نظر فنی در سطح پایین‌تری نسبت با لیگ‌های گذشته برگزار شد.

محرمی در پایان در مورد آرای صادره از سوی کمیته انضباطی گفت: امتیازاتی که کمیته‌ی انضباطی از تیم‌های لیگ برتر کسر کرده اشتباه است و تا به حال قانونی مشابه این مسئله در هیچ نقطه از دنیا ندیده‌ام و مرسوم نیست ولی فوتبال ما توجهی به قوانین فیفا ندارد.

انتهای پیام/مح

برچسب ها: پیشکسوت ، قهرمان ، نیم فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار