عضو شورای شهر و کمیسیون ماده 100 شهریار از دقت نظر مجموعه‌های نظارتی زیربط دربرخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

وکیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت تقویت هر چه بیشتر کنترل و نظارت بر ساخت و سازها قبل از اتمام پروژه‌های ساختمانی تصریح کرد: اساساً در چنین شرایطی باز دارندگی و سطح کنترل اعمالی در استاندارد سازی و قانونمندی ساخت و سازها بسیار مطلوب تر و سازنده تر، لحاظ می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: عمده مشکل‌ها در حال حاضر در حوزه احداث و تعبیه پارکینگ در واحدهای مسکونی است، زیرا برخی از مالکان تمایل دارند پارکینگ‌ها را به کاربری تجاری تبدیل نمایند.
 
وکیلی در ادامه عنوان کرد: اگر مالکی، حق و حقوقی مجاورین را از بین ببرد اعضای کمیسیون ماده 100 اقدام به تخریب را در دستور کار قرار می‌دهند اما در تخلفاتی که غیر عمدی است و یا دامنه آن محدود است کمیسیون ماده 100 با اعمال جریمه نقدی، ورود پیدا می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نقش فرهنگ سازی در حوزه قانون مداری در ساخت و سازها از سوی مجریان و مالکان فعال در این بخش نیز در کاهش تخلفات بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار