کارشناس مذهبی کشورمان گفت: آمریکا و همپیمانانش به این واقعیت ایمان آورده اند که نمی توانند در حوزه جنگ سرد نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کنند و به همین خاطر موضوع تهاجم فرهنگی و تحریم های مختلف را انجام دادندو این مسئله نشانه ضعف آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضارضاییان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:در دنیا حدود یک میلیارد و نیم مسلمان زندگی می کنند آمریکا درقالب استکبار جهانی با استفاده از ماهواره و ادوالت رسانه ای با ساختار غیر فرهنگی به فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی ایران حجوم آورده است.

وی با اشاره به این موضوع که آمریکا و همپیمانانش به این واقعیت ایمان آورده اند که نمی توانند در حوزه جنگ سرد نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کنند تصریح کرد :آمریکا و همپیمانانش به این واقعیت ایمان آورده اند که نمی توانند در حوزه جنگ سرد نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کنند و به همین خاطر موضوع تهاجم فرهنگی و تحریم های مختلف را در دستور کار خود قرار داده اند و این مسئله نشانه ضعف آنها است.

کارشناس مذهبی کشورمان اضافه کرد :از نمونه های بازارزشی قیام عاشورا می توان به توبه حربن یزید ریاحی اشاره کرد که با اجازه امام حسین (ع) در جبهه نبرد علیه لشگر یزدی با نثار جاج خود درآغوش امام و مولای خود آرام گرفت و شهادت تاج افتخار بر سر آن مرد ازاده لشگر سرور و سالار شهیدان بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضارضاییان در خاتمه اظهارداشت:اصل قیام عاشورا بر مبنای تن به ذلت ندادن وو زنده ماندن و بقای دین مبین اسلام بوده است انقلاب ما هم زیر پرچم ولایت استدست امام زمان (عج)بر سرملت ایران استو این موضوع اهداف شوم دشمن در لباس استکبار جهانی را خنثی می کند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.