شهر تهران با اکران 6 هزار متر مربع تبلیغات فرهنگی و نصب آثار حجمی به شکل کتل در 10نقطه شهر به استقبال ماه محرم رفته است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، محمد جواد شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه این آثار حجمی شهر را با حال و هوای روزهای شهادت امام حسین(ع) همراه می‌کند، گفت: سازمان با اکران 6هزارمترمربع تبلیغات فرهنگی در سطح شهر، سالروز شهادت سالار و سرور شهیدان را گرامی می‌دارد.

وی افزود: چاپ و نصب تبلیغات فرهنگی روی 60عرشه پل، 45بیلبورد و 53پرتابل در مسیرهای پرتردد سطح شهر ازجمله فعالیت‌های سازمان زیباسازی در گرامیداشت سالروز شهادت این امام بزرگوار است.ساده‌بودن، کوتاه‌بودن، استفاده از اشعار و جملات مرتبط با این روز از ویژگی‌های تابلوهایی است که به مناسبت شهادت امام حسین(ع) در سطح شهر اکران شده‌اند.

شوشتری در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این تمامی اداره‌های زیباسازی مناطق 22گانه شهرداری به‌عنوان بازوهای اجرایی سازمان زیباسازی شهر تهران نیز با اکران تبلیغات فرهنگی در سطح شهر به استقبال این روز رفتند.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این ایستگاه‌های فرهنگی که در تمامی نقاط تهران راه‌اندازی شده است، طرح‌ها و پوسترهایی با موضوع محرم و فرهنگ عاشورایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته که ضلع غربی و شمال پارک دانشجو، پارک ساعی، میدان فلسطین، میدان امام حسین، ضلع شمال شرقی میدان رسالت و برخی از ایستگاه‌های مترو تعدادی از محل‌هایی است که این ایستگاه‌های فرهنگی در آنها برپا شده است./
انتهای خبر/
برچسب ها: کتل ، تبلیغات ، زیباسازی ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار