وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در پی پیام های ارسالی شهروندان در نیمه اول 8 ماه گذشته به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 بالاترین آمار رضایتمندی به ناحیه 5 و پایین ترین آمار رضایتمندی به ناحیه 2 اختصاص داده شده است.
سعدی پور با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه اول 8 ماه گذشته گفت: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 درنیمه اول 8 ماه گذشته شامل ، فروردین ماه 90.59درصد، اردیبهشت ماه 88.91 درصد، خرداد ماه 89.52 درصد،تیر ماه 93.86 درصد، مرداد ماه 82.81 درصد، شهریور ماه 90.54 درصد، مهر ماه 89.91 درصد، آبان ماه 92.18 درصد و بالاترین درصد رضایتمندی در نیمه اول تیر ماه با 93.86 درصد و پایین ترین درصد رضایتمندی در نیمه اول مرداد ماه سالجاری است.
وی با اشاره به آمار پیام های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نیمه اول 8 ماه گذشته ساجاری گفت: آمار پیام های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نیمه اول 8 ماه گذشته سالجاری شامل فروردین ماه هزار و 174 پیام و اردیبهشت ماه 3 هزار و 270 پیام، خرداد ماه 4 هزار و 201 پیام، تیر ماه 4 هزار و 265 پیام، مرداد ماه 3 هزار و 832 پیام، شهریور ماه 3 هزار و 705 پیام، مهر ماه 3 هزار و 689 پیام ، آبان ماه 2 هزار و 980پیام است.
سعدی پور در پایان با اشاره به فراوانی پیام های ارسالی شهروندان در نیمه اول 8 ماه گذشته سالجاری به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام های ارسالی شهروندان در نیمه اول 8 ماه گذشته ساجاری به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل نظافت معابر، نصب مخازن زباله، لکه گیری آسفالت، لایروبی و طعمه گذاری است.
انتهای پیام/