هنوز وضعیت برگزاری مسابقات واترپلوی باشگاه های آسیا در تهران به طور قطعی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قرار است مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا اواخر دی ماه امسال در تهران برگزار شود که هنوز این امر در هاله ای از ابهام است.

 اعضای کمیته فنی واترپلو در خصوص برگزاری رقابت های واترپلو جام باشگاه های آسیا شرط و شروط هایی گذاشته اند و در غیر این صورت از میزبانی این پیکارها انصراف خواهند داد.

مسئولان و سران فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو معتقدند تنها در شرایطی میزبانی جام باشگاه های آسیا را تقبل می کنند که تعداد تیم ها حداقل به عدد هشت برسد و دیگر آن که تیم هایی که برای حضور در این مسابقات  اعلام آمادگی می کنند از نظر فنی و سطح کیفی در سطح خوبی باشند.

 انتظارات و شرط های مسئولان فدراسیون برای پذیرفتن میزبانی کاملا منطقی است این مساله نشان می دهد که آنها بر خلاف سال های گذشته فقط به دنبال تهیه بولتن و گزارش کاری برای مدیران ارشد ورزش کشور و به تعبیری رفع تکلیف نیستند.

فدراسیونی ها بر این باور هستند که اگر مسابقات جام باشگاه های آسیا با تعداد کم و سطح کیفی پایین در تهران برگزار شود این مساله نه تنها باعث رشد واترپلو در کشور نمی شود بلکه از مقبولیت عمومی و حتی خاص آن هم کاسته می شود.

 مسئولان  واترپلوی ایران در پی آن هستند که از این پس میزبانی مسابقاتی با سطح کیفی بالا را قبول کنند که این نگاه در صورت عملی شدن به معنای برداشتن یک گام بزرگ در واترپلوی ایران و آینده ای روشن را تضمین می کند چون این نگاه حرفه ای می تواند بازده بسیار گسترده و وسیعی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، آسیا ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.