دبیر همایش سمینار سراسری سرطان زنان با اعلام اینکه تشخیص زود هنگام سرطان پستان ، از درصد بقای بسیار بالایی برخوردار است افزود : زنان بالای 55 سال حتماً سالانه یکبار تحت مراقبت پزشک قرار بگیرند تا از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،امیر حسین اکبرزاده ، هدف این سمینار را بالا بردن سطح علمی و عملی دانشجویان در زمینه ی سرطان ، ائتلای حس پژوهش و آگاهی بخشی به قشر دانشجو دانسته و افزود : ژنتیک ، سن ، مشکلات عصبی و عوامل محیطی از مهم ترین عوامل سرطان پستان هستند که امیدواریم با افزایش آگاهی و ارتقای سطح علمی دانشجویان در جهت آگاهی بخشی به جامعه ، در به حداقل رساندن این نوع سرطان ، نقش عظیمی ایفا کنیم .

اکبرزاده ، شایع ترین نوع سرطان در زنان را سرطان پستان دانسته و افزود : کسانیکه فامیل درجه یک یا 2 آن ها به سرطان پستان مبتلا شده ، حتماً به صورت مرتب به پزشک مراجعه کنند .

اکبرزاده با اعلام اینکه تشخیص زود هنگام سرطان پستان ، از درصد بقای بسیار بالایی برخوردار است افزود : زنان بالای 55 سال حتماً سالانه یکبار تحت مراقبت پزشک قرار بگیرند تا از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند .

محمد خانشی ، دبیر اجرایی این همایش نیز با اعلام اینکه بیش از 50 مقاله و 25 ایده به این همایش ارائه شده بود افزود : 5 کارگاه تخصصی جهت آموزش و آشنایی دانشجویان با سرطان برگزار شد که در این سمینار ، گزارش و برداشت دانشجویان از این کارگاه های تخصصی را مورد ارزیابی قرار داده و به دانشجویان ، گواهی شرکت در کارگاه ارائه کردیم .

در پایان ، به 10 ایده ی برتر ارائه شده لوح تقدیر اهدا شده و از 3 نفر برتر نیز بصورت ویژه تقدیر و تجلیل شد .

سمینار سراسری سرطان زنان با محوریت سرطان پستان و با هدف ائتلای حس پژوهش و آگاهی بخشی به قشر دانشجویان کشور در تبریز برگزار شد/س

برچسب ها: تحت ، مراقبت ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.