شكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كسر 6 امتياز از پرسپوليس شايعه است

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس در خصوص كسر شش امتياز از پرسپوليس گفت: اين موضوع شايعه‌اي بيش نيست و موضوع بي‌محتوايي است كه برخي از رسانه‌ها مطرح كردند.

مصطفي شكري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درباره كسر شش امتياز از پرسپوليس به خاطر طلب آرفي اظهار داشت: آرفي شكايتش را به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارائه كرده و حكمش هم توسط اين كمتيه داده شده است و بر اساس حكم كميته انضباطي قرار است طلب آرفي از طريق محل درآمد باشگاه در سازمان ليگ پرداخت شود.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس بيان كرد: آرفي به فيفا شكايت كرده اما فيفا به اين بازيكن اعلام كرده كه شكايتش در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران رسيدگي شده و ديگر ما به اين موضوع وارد نمي شويم.

وي تصريح كرد: به هر حال رسيدگي به يك پرونده در فيفا مراحل قانوني خود را دارد و فيفا سريع حكم كسر امتياز را صادر نمي كند، بر اين اساس مطرح كردن موضوع كسر شش امتياز از باشگاه پرسپوليس بي محتوا و بي اساس است.

وي در باره پرونده مانوئل ژوزه بيان كرد: فيفا به مانوئل ژوزه فرصت داده تا 13 نوامبر پاسخ شكايت باشگاه پرسپوليس را بدهد و بعد از اين مهلت فيفا حكمش را صادر مي كند.

شكري درباره كسر يك امتياز از باشگاه پرسپوليس بيان كرد: اين حكم قطعي شده است، باشگاه پرسپوليس مي تواند نسبت به تصميمات اركان فدراسيون فوتبال به فيفا شكايت كند.

وي، در پايان خاطرنشان كرد: شكايت فيفا مانع اجراي رأي نمي شود، اما امكان بازگشت يك امتياز وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشاور ، کمیته ، کسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار