امامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

سجادی از متخصصان ورزشی کشور است

نماینده مردم گرگان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سجادی از متخصصان ورزشی کشور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران عیسی امامی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: هم چنان که امام(ره) فرمودند ورزش و تربیت بدنی جزو عملی تعلیم و تربیت است.
 
وی در ادامه افزود: اگر در یک جمله کوتاه از من بپرسید که شما از جوانان چه می‌خواهید خواهم گفت تحصیل تحصیل و ورزش امروزه به ورزش به عنوان عمده ترین ابزار تربیتی می‌نگرند، هر چند در سال‌های اخیر توجه به مقوله ورزش قابل تقدیر بوده اما همچنان با توجه به رشد جمعیت جوان کشور و نارسایی‌های گذشته سرانه ورزش در سهم اعتبارات ملی اندک می‌باشد و فضای موجود ورزشی درصد اندکی از جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهد و فاصله بسیار زیادی با تقاضا دارد.
 
عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه به دلایل دفاع خود از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: سجادی از نظر تخصص، متخصص ورزشی است دارای مدرک دکترای مدیریت برنامه ریزی در ورزش از دانشگاه تهران است، از نظر تجربه و مدیریت هم کاملا پخته و منطقی است، با هیئت‌های مختلف ورزشی کار کرده است،‌با جوانان بوده هم در آموزش و پرورش و هم در دانشگاه‌ها، رئیس فدراسیون فوتبال که یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی است و هم چنین جامعه هدف وسیعی دارد و چالش‌های پیش روی آن هم فراوان می‌باشد تصدی این مسئولیت را در مقاطعی داشته است.
 
امامی ادامه داد: در جامعه مختلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی حضور داشته است با نقاط ضعف و قوت جامعه ورزشی کاملا  آگاهی دارد، پاکدست و سالم است، سیاسی کار نیست، کاملا اجرایی و عملیاتی است، فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی کاملا ورزشی است نظیر جنبش صد ساله المپیک، مدیریت سازمان‌های ورزشی، اصول و مبانی تربیت بدنی و چندین تالیف دیگر.  
 
وی ادامه داد: جناب سجادی 6 راهبرد را به منظور ماموریت و فعالیت در وزارت ورزش و جوانان مطرح کرده است که براساس مبانی چشم‌انداز جمهوری اسلامی، منشور فرهنگی تربیت بدنی، قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه است.
 
این نماینده در ادامه اظهار داشت: دکتر سجادی برای هر یک از راهبردها برنامه‌های عملیاتی دارد.
 
وی در ادامه افزود: سجادی کاملا به ظرفیت جامعه جوان توجه داشته و متوجه نیازهای آنان بوده است و مطابق با آن برنامه ریزی نموده است، هم چنین وی به سرانه ورزشی و زیر ساخت‌های لازم برای ورزش‌های مختلف برنامه ریزی کرده و ورزش را هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی مد نظر قرار داده است.  
 
امامی در پایان اظهار داشت: سجادی به ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی توجه ویژه داشته و برای هر یک سهمی قائل شده ضمن آن که توجه به اجرای سیاست‌های ابلاغی اصل 44 و فرهنگ غنی اسلامی از ویژگی‌های برنامه وی است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، ورزش ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار