توجه ویژه به موضوع کیفیت موجب جلب رضایت مشتری و ماندگاری بنگاه‌های اقتصادی در بازارهای هدف می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بهادر کاظمی معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران امروز صبح در مراسم گرامیداشت روز ملی کیفیت با بیان مطلب بالا گفت: برای جلب رضایت مشتری و ماندگاری بنگاه‌های اقتصادی باید به موضوع کیفیت توجه ویژه شود. 

وی افزود: یکی از سیاست‌های سازمان استاندارد معرفی و جلب توجه حوزه‌های مختلف به مقوله کیفیت است. 

وی با اشاره به اینکه از دیگر سیاست‌های سازمان استاندارد فرهنگ سازی کیفیت در جامعه است اظهار داشت: حوزه کیفیت یک حوزه گسترده است و برای جلب رضایت مشتری باید به این مقوله توجه ویژه شود. 

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی فرآیند ارزیابی جایزه ملی کیفیت شرکت‌های صنعتی حضور پیدا می‌کردند گفت: در این دوره از فرآیند جایزه ملی کیفیت نمایندگانی از حوزه‌های صنعتی، خدماتی، تفریحی و آموزشی نیز حضور دارند. 

وی ادامه داد: بدون توجه به موضوع کیفیت رسیدن به بقا امکان پذیر نیست و برای دستیابی به کیفیت باید سرمایه گذاری و آموزش صورت گیرد. 

لازم به ذكر است؛ مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، مدیران بخش‌های مختلف اقتصادی و نیز نمایندگان مجلس در سالن همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: روز ، ملی ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار