نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌تردید مردم سوریه با هوشیاری برابر توطئه غربی و عربی ایستادگی کرده و دشمنان را شکست داده و عقب‌نشینی سنگینی را بر جبهه کفر وارد می‌کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران از تاکستان آیت‌الله علی اسلامی شامگاه شنبه در جمع بسیجیان شهرستان تاکستان در منطقه آقچه‌کند ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت با دفاع از حق امروز در قلوب شیعیان ماندگار شده و ایام شهادت ایشان همگان در عزا و ماتم غرق هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: در صحنه کربلا اباعبدالله‌الحسین (ع) خطاب به لشگریان یزید فرمودند: « اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید» اما لقمه حرام مانع طنین نوای امام در میان سربازان کفر شد.

اسلامی در توصیف ولایتمداری و شهادت طلبی یاران امام در صحنه کربلا بیان کرد: یاران باوفای اباعبدالله(ع) تا لحظه شهادت همواره در رکاب و یاری آن حضرت آماده بوده و با ندای هل من ناصر امام بیعت کردند.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان و رزمندگان امروز در جان‌نثاری و یاری‌رسانی در راه ولایت از یکدیگر پیشی می‌گیرند، ابراز داشت: بسیجیان با تأسی از فرهنگ پاسداری در عاشورا امروز در رکاب ولایت آماده رویارویی با انواع تهدیدات و شبیخون‌های دشمنان اسلام هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بی‌تردید ملت‌های مسلمان به ویژه شیعان امروز با انسجام برابر دسیسه‌چینی و تجاوز دشمنان به‌ویژه در تعدی به حرم زینب کبری ایستادگی کرده و بر نقشه‌های شیطانی تروریست‌ها مهر باطل می‌زنند.

اسلامی با محکومیت فتنه‌انگیزی دشمان برای تجاوز به حریم سوریه ابراز داشت: بی‌تردید مردم سوریه با هوشیاری برابر توطئه غربی و عربی ایستادگی کرده و دشمنان را شکست و عقب‌نشینی سنگینی را بر جبهه کفر وارد می‌کنند.

وی در پایان از هوشیاری و آمادگی همه‌جانبه بسیجیان در عرصه‌های مختلف و جایگاه آنان در افزایش اقتدار نظام اسلامی تجلیل کرد.

مسلم لطفی‌زاده نیز در این دیدار به حضور گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان تاکستان در رزمایش عاشوراییان به منظور آمادگی‌های رزمی متناسب با تهدیدات احتمالی اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان تاکستان با اشاره به انجام تمرینات تاکتیکی بسیجیان پس از دوره تئوری در کلاس‌ها افزود: تمرینات تاکتیکی بسیجیان حاضر در گردان‌ها با هدف محک‌ زدن توانمندی‌های رزمی و آشنایی با اصول نظامی صورت گرفته است./ج1

برچسب ها: فتنه ، فرمانده ، تجاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.