مدیرکل گمرک بازرگان گفت: میزان واردات کالا از گمرک بازرگان در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

علیرضا عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به واردات کالا از گمرک بازرگان، اظهار داشت: هفت ماه امسال 119 هزار و 18 تن کالا از این گمرک وارد شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای وارد شده از گمرک بازرگان اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای وارداتی از این گمرک در هفت ماه امسال 208 میلیون و 723 هزار و 499 دلار برآورد شده است.

عباس‌پور با بیان اینکه 133 هزار و 557 تن کالا در هفت ماه سال گذشته از گمرک بازرگان وارد شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 236 میلیون و 112 هزار و 478 دلار بود.

مدیرکل گمرک بازرگان افزود: میزان واردات کالا از گمرک بازرگان در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی به کاهش وزن کالاهای وارداتی از گمرک بازرگان اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است.

عباس‌پور ادامه داد: کاهش ارزش دلاری کالاهای وارداتی از گمرک بازرگان در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 12 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای وارداتی از گمرک بازرگان اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای وارداتی از گمرک بازرگان در هفت ماه امسال یک هزار و 754 دلار گزارش شده است./س

برچسب ها: واردات ، بازرگان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.