رئیس سازمان محیط زیست استان تهران گفت: شرایط آلودگی هوا در حالت اضطراری و موقت است و باید همگان به فکر سلامتی خود باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در حاشیه اولین نشست کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا محمد هادی حیدر زاده رئیس محیط زیست استان تهران در خصوص مصوبات جلسه امروز گفت: با توجه به اینکه غلظت ذرات هوا 2و نیم میکرون است تصمیماتی گرفته شد که عبارتند از: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو از درب منزل که از فردا ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 19 با همکاری راهور ناجا انجام می شود، ساعت اداری با توجه به اینکه در ایام سوگواری هستیم در بیستم و بیست و یکم آبان ماه ساعت 14 و 30 دقیقه خواهد بود، عدم فروش طرح ترافیک روزانه و هفتگی از سوی شهرداری، پایش صنایع آلاینده، فعالیتهای کارخانه های سیمان وبتن و اعمال جدی راهور ناجا در خصوص معاینه فنی خودروها، از مصوبات امروز جلسه هشدار تنظیم بازار بود.

حیدر زاده افزود: باید توجه کرد کمیته امروز در خصوص مواقع اضطرار تشکیل شده بود و موضوعات کلان به ریاست محیط زیست برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با توصیه به دانش آموزان از آنها خواست تا از تردد در نقاط آلوده در فضای آزاد خود داری کنند تا به این ترتیب سلامت کودکان و نوجوانان به خطر نیفتد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اضطرار ، زوج ، سوگواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار