رئیس بهزیستی شهرستان جم از برگزاری طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، خسرو حسینی اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است و خدمات متنوع و ارزشمندی را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات به مددجویان و جلب رضایت این عزیزان مهم‌ترین اولویت است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان جم از برگزاری طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از مشکلات بینایی برای کودکان بین دو تا شش سال طرح غربالگری بینایی در اداره بهزیستی شهرستان جم انجام خواهد شد.

وی گفت: این طرح به‌صورت مکانیزه و با دستگاه انجام خواهد شد که امیدوار هستیم با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شود.

رئیس بهزیستی شهرستان جم ابراز داشت: در صورتی که مشکل بینایی در کودکان وجود داشته باشد با شناسایی در مراحل اولیه به راحتی قابل درمان است.

حسینی تاکید کرد: در زمینه درمان نیز بهزیستی آمادگی همکاری با خانواده‌ها را دارد و خدمات لازم را در صورت امکان به این عزیزان به شکل مطلوب ارائه می‌کنیم.

وی افزود: این طرح در بخش ریز انجام شده و در شهر جم و بخش مرکزی نیز به مدت سه روز از امروز ساعت 16 تا 21 در اداره بهزیستی شهرستان جم انجام خواهد شد.

رئیس بهزیستی جم مدارک لازم را اصل شناسنانه و مبلغ 2 هزار تومان وجه نقد اعلام کرد.

حسینی افزود: در در غربالگری سال‌های گذشته تعدادی از کودکانی که دچار مشکل بودند شناسایی شده‌اند و کار درمانی آنها به خوبی انجام می‌شود.
برچسب ها: غربالگری ، بینایی ، جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.