در احکامی از سوی شهردار اصفهان، معاونین فرهنگی، اجتماعی و هماهنگی امور مناطق و سازمان‌ها، سرپرست روابط بین‌الملل، مشاور عالی و ... منصوب شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید مرتضی سقاییان‌نژاد در احکامی جداگانه علی قاسم‌زاده را به سمت معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد را به عنوان مشاور عالی، رئیس گروه مشاوران، معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌ها و سرپرست روابط بین‌الملل شهرداری اصفهان معرفی ‌کرده است.

همچنین احمد سلیمانی‌پور به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و حبیب‌الله تحویل‌پور به عنوان مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری اصفهان معرفی شد.

در این احکام که همزمان با دهمین سالگرد حضور سید مرتضی سقاییان‌نژاد به عنوان شهردار اصفهان اعلام شد، دو تن از معاونین معرفی ‌شده در گذشته نیز در همین مسئولیت مشغول به خدمت در شهرداری اصفهان بودند.

علی قاسم‌زاده در آغاز کار سید مرتضی سقاییان‌نژاد به عنوان شهردار اصفهان به سمت مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان منصوب شد و پس از ایجاد معاونت فرهنگی اجتماعی ترجیح داد که در این منصب نماند.

مهدی جمالی‌نژاد نیز قبل از حضور خود در کسوت معاون عمرانی استاندار اصفهان در زمان حضور علیرضا ذاکر در استانداری، به عنوان معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان مشغول به کار بود، این در حالی است که حبیب‌الله تحویل‌پور نیز که کار خود در مجموعه مدیریت شهری اصفهان را از دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز کرده بود، در دوره‌ای به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشغول به کار بود و در سال‌های اخیر در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان حضور داشت.

احمد سلیمانی نیز در این انتصابات به عنوان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اصفهان مشغول به فعالیت شده است.

گفتنی است؛ شهردار اصفهان در این احکام از خدمات روستازاده به عنوان سرپرست سابق روابط بین‌الملل شهرداری و داریوش فتحی در جایگاه سرپرست سابق سازمان پارک‌ها و فضای سبز قدردانی کرده است.

همچنین از خدمات رسول اخوان شریف در سمت مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری اصفهان نیز سپاسگزاری کرده است./ج1

برچسب ها: شهرداری ، استانداری ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.