باید اینقدر درباره نعمتهای خدا برای جوانها حرف بزنیم تا اینها نرم و خاشع شوند. اگر خواستیم به خدا بیشتر علاقمند شویم و بهتر نماز بخوانیم نعمت های خدا را قبل و بعد از نماز یاد کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از عقیق،  مراسم عزاداری در هیئت حسینی نخل کاشان با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی برگزار شد.
 
نکته هایی از سخنان حجت الاسلام قرائتی را بخوانید؛
 
*باید اینقدر درباره نعمتهای خدا برای جوانها حرف بزنیم تا اینها نرم و خاشع شوند. اگر خواستیم به خدا بیشتر علاقمند شویم و بهتر نماز بخوانیم نعمت های خدا را قبل و بعد از نماز یاد کنیم. فکر کنیم اگر این انگشتان را نداشتیم و ... چه می کردیم؟ اگر خدا حافظه مان را بگیرد هیچ کاری نمی توانیم انجام بدهیم.
 
*چرا نماز بخوانیم؟ بابت تشکر. مگر خدا به تشکر ما نیاز دارد؟ خدا به ما نیاز ندارد ما نیاز داریم.
 
*ما که مالیات می دهیم چرا خمس بدهیم؟ مالیات و خمس دو نوع پول است که با هم فرق می کند. مالیات برای نیازهای خودمان است.
 
*چرا اسلام مرتد را می کشد؟ اگر گفت می کشد. معنای آزادی این نیست که کسی با لباس شنا برود سر کلاس فیزیک. حق جامعه مهمتر از حق فرد است.
 
*می پرسند ما که عقل داریم چرا تقلید کنیم؟ می گویم چون عقلمان کم و ناقص است. دلیلش هم پشیمانی است. اگر عقلمان کامل بود پشیمان نمی شدیم.
 
*همیشه شماره تلفن یک اسلام شناس همراه تان باشد. از در و دیوار شایعه پخش می شود. یک شبکه در آمریکا درست شده برای ضایع کردن آخوندها.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار