شرکت گوگل در حال اجرای طرحی برای کنترل حریم خصوصی برای کاربران کسب و کار در گوگل پلاس است.

به گزارش اور‍‍‍ژانس IT باشگاه خبرنگاران، برخی کنترل های حریم خصوصی جدید به گوگل اضافه شده است و به کاربران کسب و کار یک راه امن تر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس بر روی شبکه های اجتماعی- اقتصادی را می دهد.
 
گفتنی است: با این کار مدیران شرکت ها می توانند تصمیم بگیریند که چه بازدید کننده هایی برای سازمان های خود داشته باشند و در واقع آنها را انتخاب نمایند.
گوگل این اقدام را درراستای حمایت از اسرار درون سازمانی هر شرکت در محیط های مجازی معرفی نموده است.
با این طرح دیگر مکالمات خصوصی سازمان ها به بیرون درز نخواهد کرد..
 
مدیران گوگل عنوان می کنند که با اجرای این طرح  ، مدیران سازمان هاقادر خواهند بود جوامع محدود  به طور پیش فرض برای سازمان خود ایجاد نمایند  وکاربران می توانند فایل هارا از فایل سرویس ذخیره سازی درایو گوگل و همچنین فیلم ها ، حوادث و عکس ها را به اشتراک بگذارند. 

همچنین در صورت تمایل مدیران می توانند با سازمان های دیگر ارتباط برقرار نمایند و این کار را تحت کنترل  و نظارت خود داشته باشند./م
برچسب ها: اطلاعات ، اشتراک ، گوگل ، جستجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.