سومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف طی سال جاری با حضور اعضا در محل فدراسیون و در دفتر کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طی این جلسه ابتدا سرپرست دبیری فدراسیون محمدرضا نداف پور اولویت های دستور جلسه را با توجه به ضرورت‌های فعلی تعیین نمود، درهمین راستا گزارش اجمالی از عملکرد فدراسیون طی 6 ماهه نخست سال جاری ارائه گردید.
نداف پور در ادامه اهم فعالیت های فدراسیون از آغاز سال جاری تا کنون و همچنین تنظیم بودجه سال 93 و برنامه های آتی را به سمع حاضرین رساند.

کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون نیز در نشست فوق در خصوص وضعیت جاری و برنامه های پیش روی فدراسیون مطالبی را بیان و در ادامه صحبت هایش افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده فدراسیون در خصوص آموزش و تمرین گلف به مسئولین وزارت امور خارجه و مهمانان سیاسی و خارجی آن وزارتخانه آمادگی خود را اعلام می دارد.

همچنین در این جلسه پیشنهاد گردید در راستای استفاده از ظرفیت های گردشگری وتوریسم جهت توسعه و پیشرفت گلف اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون با نجفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی دیدار کنند.

سعیدی همچنین اظهار داشت: در همین راستا انتظار می رود کیفیت فعالیت فدراسیون ها در شش ماهه دوم وضعیت مطلوب تری پیدا کند   .

انتهای پیام/مح    
برچسب ها: گلف ، فدراسیون ، کیکاوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار