رئيس هيئت اسکي شميرانات گفت: براي اولين بار در نظر داريم تا با کمک هيئت کوهنوردي،‌ کلاس‌هاي اسکي کوهستان را برگزار کنيم.

کيوان محبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هيئت اسکي شميرانات در آستانه آغاز فصل اسکي 92 برنامه هاي فشرده و مدوني را ترتيب داده تا امسال حتي به مراتب قوي تر از فصل گذشته اسکي کار کنيم.

رئیس هیأت اسکی شمیرانات افزود: تقويم ورزشي هيئت آماده شده که بالغ بر 15 مسابقه رسمي و برنامه هاي فشرده براي ميزباني رقابت ها مي باشد.

وي افزود: هيئت هم چون گذشته فعاليت هاي پرشعار خود را از سر گرفته است که البته يکي از اعضاي هيأت رئيسه عوض شده و در برخي از کميته ها نيز تغييراتي داشته ايم.

محبي تصريح کرد: از اولويت هاي کاري ما در فصل اسکي پيش رو افزايش اهميت به استعداديابي است. ما 4 نفر از مهندسين ورزش کارشناس ارشد تربيت بدني را در اين زمينه جذب کرده ايم و از همين حالا آن ها کار خود را به صورت علمي در بخش استعداديابي آعاز کرده اند.

وي ادامه داد: براي اولين بار در نظر داريم تا با کمک هيئت کوهنوردي کلاس هاي اسکي کوهستان را برگزار کنيم.

رئيس هيئت اسکي در خصوص فعاليت هاي آموزشي نيز عنوان کرد: فعاليت ها در بخش آموزش نيز با جديت پيگيري مي شود و کلاس هاي آموزشي در زمينه هاي مختلف برگزار مي شود. در آذرماه نيز برنامه گسترده اي در زمينه آموزش و کلاس هاي امداد و نجات و بهمن شناسي و بهمن ياب داريم.

وي خاطرنشان کرد: هيئت اسکي شميرانات با انجام اين برنامه و تأکيد بر بعد همگاني اسکي در صدد است تا قدم هاي به مراتب بلندتري براي پيشرفت اسکي کشور بردارد.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار