رئیس کمیسیون اجتماعی فرهنگی چهارمین دوره شورای اسلامی نسیم شهر از تداوم فعالیت های مسئولان شهری به منظور کاهش ترافیک این منطقه خبر داد.

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی در خصوص رفع و بررسی این مشکلات مسئول هستیم و باید پاسخگوی نیازهای آنان باشیم.

وی بیان کرد: با برگزاری جلسات متعدد و اجرای مصوبات با اولویت بندی، نیاز سنجی و اخذ نظریه کارشناسی توسط مشاورین طرح ترافیک این معضل را حل خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی چهارمین دوره شورای اسلامی نسیم شهر تصریح کرد: نقاط پر تردد و ترافیک شهری را در این منطقه مشخص کرده و امکانات و اعتبارات مورد نیاز جهت رفع معضلات ترافیکی را فراهم خواهیم کرد.

مرادی در ادامه افزود: نصب دوربین های مدار بسته در محل تقاطع ها، یک طرفه نمودن برخی از معابر پر تردد، نصب تابلوهای ترافیکی، برخورد قانونی با رانندگان متخلف، اصلاح هندسی برخی از معابر ، احداث پارکینگ عمومی به صورت مستمر در مسیرهای پر تردد به ویژه در خیابان امام خمینی و ... از جمله پیشنهادهایی هستند که در خصوص رفع این معضل چندین ساله نسیم شهر در حال بررسی هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از مسئولان درخواست داریم که با هم اندیشی و ارائه راهکارهای عملیاتی کوتاه مدت با توجه به بافت شهری و نقاط کور و گره ای که شهروندان را دچار مشکل کرده است با اهتمام و پیگیری در جهت روان سازی ترافیک کوشا باشند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فرهنگی ، تقاطع ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار