مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه از تمدید شدن مهلت بیمه کردن اراضی کشاورزی استان تا 30 آبان ماه خبر داد


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

شهرام نریمانی از تمدید شدن مهلت بیمه محصولات کشاورزی تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: توصیه می شود کشاورزان هرچه سریعتر نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند چراکه این مهلت قابل تمدید نیست.

به گفته مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه تاکنون تنها 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر پوشش بیمه رفته اند که این رقم معادل پنج درصد اراضی قابل بیمه استان است.

نریمانی با بیان اینکه اطلاع رسانی های مختلف سبب استقبال بییشتر کشاورزان نسبت به بیمه اراضی کشاورزی شده است، پیش بینی کرد: با استقبال خوب کشاورزان در روزهای اخیر در مجموع 150 تا 200 هزار هکتار از اراضی استان زیر پوشش بیمه بروند.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه افزود: بر اساس آمار های سازمان جهاد کشاورزی 500 هزار هکتار از اراضی پاییزه استان می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

نریمانی سپس بیمه محصولات کشاورزی را در شرایط موجود یک فرصت بهینه دانست و گفت: به نظر می رسد استفاده از این فرصت با توجه به امنیت خاطری که در کشاورزان سبب می شود یک فرصت بهینه است که بی توجهی نسبت به آن در واقع به سود کشاورزان نیست.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در شرایط کنونی که 70 درصد حق بیمه محصولات کشاورزی را دولت پرداخت می کند و این یارانه به هیچ بخش دیگری داده نمی شود این مسئله می تواند یک فرصت تمام عیار برای جذب یارانه های دولتی توسط کشاورزان باشد./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، تمدید ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.