شرکت اچ پی یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های ویندوز 8.1 خود را برای فروش عرضه کرد. Omni 10 دارای قیمتی 400 دلاری است اما از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی برخوردار است که مدتی پیش بصورت پیش فروش در دسترس قرار گرفته است این دستگاه می تواند جایگزینی مناسب برای تبلت سرفیس مایکروسافت و Venue 11 Pro دل باشد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت اچ پی یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های ویندوز 8.1 خود را برای فروش عرضه کرد. Omni 10 دارای قیمتی 400 دلاری است اما از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی برخوردار است که مدتی پیش بصورت پیش فروش در دسترس قرار گرفته است این دستگاه می تواند جایگزینی مناسب برای تبلت سرفیس مایکروسافت و Venue 11 Pro دل باشد.



باید در نظر داشت محصولات جدید مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، رفته رفته وارد بازار می‌شوند و HP نیز برای آن که از دیگر رقبای خود عقب نماند، یک تبلت خوش قیمت، اما با مشخصات فنی مناسب را معرفی کرده است.

علاوه بر صفحه نمایش 10.1 اینچی فول اچ دی این محصول اچ پی، دارای پروسسور 1.4 گیگاهرتزی Intel Atom Z3770، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین های 8 و 2 مگاپیکسلی، پورت micro USB، پورت micro HDMI، اسلات microSD، باتری ۳۱Whr و تکنولوژی Miracast است.




تبلت 10 اینچی جدید اچ‌پی به لطف استفاده از پردازنده اتم اینتل از خانواده Bay Trail از نسخه کامل سیستم عامل ویندوز 8.1 بهره می‌برد و قادر به اجرای کلیه نرم افزارهای کلاسیک ویندوز است.



برچسب ها: تبلت ، hp ، omni ، بازار ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.