عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بررسی وضعیت قوانین و مقررات گودبرداری در تهران پس از رخداد حادثه رانش خیابان ایران‌زمین از جمله برنامه‌های این کمیسیون است که در این هفته به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید.

اقبال شاکری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: از مواردی که هم‌اکنون در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حال بررسی است‌، تدوین برنامه‌های سال 93 و نیز برنامه‌ تهران در طرح ها و پروژه‌های عمرانی‌ ایست که تاکنون 80 تا 90 درصد برنامه ها بررسی شده است.


عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل اظهار داشت: یکی دیگر ار موارد مهمی که در حال حاضر در دستور کار این کمیسیون قرار دارد ، بررسی جایگاه نظام فنی اجرایی شهرداری تهران است که با حضور معاونت فنی و اجرایی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفته و از طریق دیگر واحدها و نهادها نیز در حال بررسی است.


وی ادامه  داد: با تدوین این نظام، پروژه ها و طرح‌های عمرانی و غیر عمرانی شهرداری تهران تحت پوشش یک سامانه قرار می گیرد که باعث می شود از جزیره ای و پراکنده ای عمل کردن جلوگیری شود و در نتیجه هم کیفیت و استاندارد لازم رعایت شود و هم مراحل انجام کار به صورت یکسان در تمامی سازمان های شهرداری اعمال شود.


شاکری خاطر نشان کرد؛ از دیگر مباحث در دستور کار شورا و کمیسیون عمران و حمل و نقل به صورت خاص بررسی قوانین و مقررات گود برداری در تهران است که پس از رخداد حادثه رانش خیابان ایران زمین به صورت ویژه دنبال شد و به صورت فنی مورد ارزیابی قرار گرفت که درا ین هفته به جمع بندی نهایی خواهد رسید.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: عمران ، شهرداری ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار