آذربایجانشرقی عنوان قهرمانی تیمی رقابتهای دوچرخه سواری نوجوانان کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، در این رقابتها عنوان قهرمان قهرمانان به بهرام نجفی رکابزن آذربایجانشرقی رسید و در این رقابتها یک طلا ، یک نقره و یک برنز کسب کرد.

در روز نخست رقابتها دوچرخه سواران ماده تایم تریل ، مسیر 12 کیلومتررا به صورت 6 دور رفت و برگشت در جاده باغ رود به رقابت پرداختند که در پایان بهرام نجفی با زمان 16 دقیقه و 55 ثانیه و 90 هزارم ثانیه قهرمان شد و محمد قندلو از استان البرز با زمان 16 دقیقه و 59 ثانیه و 44 هزارم ثانیه و معین بازرگان از استان کرمان با زمان 17 دقیقه و 16 ثانیه و 90 هزارم ثانیه دوم و سوم شدند.

در روز دوم رقابتها در ماده استقامت ،دوچرخه سواران مسیر 60 کیلومتر را با یکدیگر به رقابت پرداختند که بهرام نجفی پس از علیرضا رونقی از استان کرمان و کسری غیاثی از استان همدان ، سوم شد.

در ماده دور امتیازی ،در مسیر 17 کیلومتر بهرام نجفی پس از محمد گنج خانلو از استان البرز نائب قهرمان شد و کسری غیاثی از استان همدان سوم شد.

در پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور نوجوانان در نتیجه تیمی آذربایجان شرقی قهرمان شد و تیمهای البرز و کرمان دوم و سوم شدند و خوزستان چهارم شد.

تیم آذربایجانشرقی با ترکیب مهدی طوسی ، بهرام نجفی ، کسری مرکب ساز ، فیروز اسمی زاده به مربیگری رسول هاشم کندی و حسین پاینده و سرپرستی رضا نیک پناه در رقابتها شرکت کرده بود./س

 

برچسب ها: قهرمان ، رقابت ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.