شهردار منطقه 19 گفت: از ابتدای سال تاکنون 8 هزار و 515 شهروند جنوب شهر در قالب برگزاری طرح شهر در دست بچه ها، دوره های فراگیر و کارگاه های آموزشی تحت آموزش قرار گرفته اند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس رضا نثاری با اشاره به بهره مندی هزار و 890 دانش آموز  در راستای اجرای طرح شهر در دست بچه ها گفت: این طرح با هدف تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در سطح مدارس شهر تهران اجرا می شود.
 
به همین منظور از ابتدای سال شهرداران خانواده، مدرسه، شهریاران جوان و اعضای کانونهای خانه علم و زندگی به اردوهای نیم روزه شامل ساختمان های ستادی شهرداری، سازمان زیست محیطی، کاخ گلستان، شرکت شهر سالم، اردوی تفریحی قیطریه، بازدید از ایستگاه آتش نشانی و بوستان ولایت اعزام شده اند.
 
شهردار منطقه با اشاره به اینکه آموزش شهروندان با رویکرد شهروند مداری و کمک به حل دغدغه های مدیریت شهری صورت می گیرد افزود: در این راستا  کارگاه های آموزشی و فراگیر نیز با هدف آشناسازی شهروندان با وظایف و مأموریت های شهرداری برگزار می شود که تاکنون 265 برنامه در سرای محلات، مدرس و مساجد انجام شده است.
 
به گفته وی این آموزشها به شکل هدفمند انجام شده و در راستای نیل به شهر سالم و شهروند سالم تا پایان سال نیز تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام/
برچسب ها: شهروند ، جنوب ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار