معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: از رویکردهای جدید سازمان، تلاش برای پرداخت بموقع هزینه های موسسات طرف قرارداد بویژه داروخانه هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدعلی همتی در آیین تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: هم اکنون بدهی این سازمان به داروخانه ها در مورد اسناد رسیدگی شده به صفر رسیده است.

وی بیمارستانهای طرف قرارداد با سازمان را شریک و نه رقیب تامین اجتماعی دانست و افزود: در این راستا نیز تلاش بر آن است که پرداخت به این موسسات نیز بخوبی صورت گیرد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی همچنین گفت: اولویت مهم این معاونت، افزایش دسترسی افراد جامعه به خدمات درمانی، افزایش کیفیت درمانی و توسعه کمی در بعد درمان است.
همتی افزود:به این منظور در کارگروه ساخت و ساز سازمان احداث مراکز درمانی، دی کلینیک ها و بیمارستان ها در مدت زمانی چند ساله در دستور کار قرار گرفته است.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: از بعد کیفی نیز برنامه های متعددی مطرح است و تمام تلاشها باید منجر به آن شود که مردم خدمات درمانی را با کیفیت بهتر لمس کنند و ارزش دفترچه های بیمه تامین اجتماعی بیشتر شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی افزود: اکنون حدود 80 بیمارستان و دی کلینیک و 275 مرکز درمانی در سراسر کشور به بیماران ارائه خدمات می کنند.
وی معاونت درمان را متاثر از نظام سلامت در کشور دانست و گفت: این بخش در تولید درمان در کشور نیز بسیار سهیم و تاثیر گذار است.
همتی همچنین با اشاره به مشکلات مالی سازمان نیز گفت: مصارف و منافع سازمان مدتهاست که به برابری رسیده است و ممکن است در سال جاری و یا آتی از ذخایر خود استفاده کند که تا حد امکان سازمان با مدیریت در این بخش سعی بر حل و رفع این مشکل دارد..
در پایان این مراسم دکتر ˈعلی اعتصام پورˈ به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان اصفهان معرفی و از خدمات دکتر ˈحسین عطاییˈ مدیر سابق تقدیر شد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.