محمدرضا قدیریان:

نقش "طاها" با روحیه و اخلاقیات من نوشته شده بود / "ساعت فراموشی" تجربه‌ای جدید در کارنامه‌ هنری‌ام بود

بازی در سریال "ساعت فراموشی" به کارگردانی و تهیه کنندگی "عباس رنجبر" تجربه‌ای جدید در کنار تیم حرفه‌ای برایم رقم زد.

"محمودرضا قدیریان"، بازیگر سریال "ساعت فراموشی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در سریال "ساعت فراموشی" ایفاگر نقش "طاها" که گوینده مجری رادیو و تلویزیون و کارگردان رادیو هستم و این شخصیت به نوعنی متناسب با روحیات و اخلاقیات من نوشته شده بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل انتخابم در این سریال این بود که کاراکتر "طاها" به شخصیت و روحیات من نزدیک بود اظهار داشت: با مطالعه فیلمنامه متوجه شدم که داستان این سریال در مورد "طاها" پسر یک بازپرس داسرای جنایی بوده و از طرفی بر اثر اتفاقاتی نامزدش به قتل می‌رسد و در این راستا با مشکلاتی مواجه شده که مسائلی برایش رقم می‌خورد.

بازیگر سریال "به کجا چنین شتابان" بیان کرد: این سریال در نگاه کلی با قصه متفاوت در ژانر پلیسی - اجتماعی نوشته شده که در آن بازیگرانی چون سعید نیک پور، رضا بابک، فریبا متخصص، سوگل طهماسبی به همراه بازیگران حرفه‌ای اصفهان به ایفای نقش پرداختند.

وی در پاسخ به سوال اینکه طیف متنوعی از بازیگران برای بازی در این سریال در نظر گرفته شده تعامل شما با بازیگران چطور بوده افزود: معتقدم هر زمانی که ایفای نقش در پروژه‌ای را  انتخاب می‌کنم، از تجربه‌های گذشته خود در اثر بهره می‌برم و دوباره شرایط کاری جدید تجربه‌ای تازه در کارنامه هنری برایم رقم می‌زند و همچنین ارتباط و تعامل خوبی با سایر بازیگران در ارائه پیشبرد کار با یکدیگر داشتیم.

وی پیرامون اینکه این اثر سومین همکاری ام با عباس رنجبر بود عنوان کرد: کار با عباس رنجبر به عنوان کارگردان و تهیه کننده برایم شیرین و لذت بخش بوده و هکاری در کنار تیم حرفه‌ای بازیگران تهران و اصفهان تجربه تازه‌ای در کارنامه هنری‌ام محسوب می شود.

مجری برنامه "ساعت 25" بیان کرد: دوست داشتم این سریال از شبکه های ملی به روی آنتن رود که در نهایت به طور همزمان از شبکه اصفهان و شبکه شما پخش شد.

این بازیگر در خصوص اینکه چه شاخصه‌هایی شما را برای پذیرفتن نقشی ترغیب می‌کند گفت: تیم و عوامل خوب و حرفه‌ای به همراه فیلمنامه‌ای قوی و موثر از ملاک و معیارهایم برای ایفای نقش در اثری است.

وی در ادامه بیان کرد: دوست داشتم در نقشی متفاوت و منفی با گریم و چهره ای خاص به ایفای نقش بپردازم.

وی در خصوص برنامه و سریال‌های شبکه شما گفت: شبکه "شما" به عنوان شبکه‌ای که 2 یا 3 سالی راه اندازی شده در جهت نشان دادن سریال‌ها و برنامه‌های خود متناسب با سلیقه مخاطب خوب عمل کرده است.

این گوینده رادیو در ادامه بیان کرد: همچنین این شبکه برای تولید و ساخت برنامه و سریال‌های تلویزیونی جدید خود برنامه‌ریزی کرده به طوریکه می‌توان به برنامه "هفت ترانه" اشاره نمود.

وی بیان کرد: در سریال "ساعت فراموشی" سعی کردیم مشکلات و اتفاقاتی که در مسیر زندگی نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد را به تصویر بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: "علی جعفری"، مدیر تصویربرداری "علی شایانفر" طراح صحنه و لباس،‌"امیر اسکندری" طراح گریم، "احسان نوبخت" مدیر صدابرداری با این پروژه همکاری کردند.
انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، طاها ، قدیریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار