شهردار تهران با اشاره به حلقه دسترسی ها در غرب تهران با تکمیل پل های ارتباطی بزرگراه شهید باکر‌ی به باند جنوبی آزاد راه تهران -کرج گفت : این پروژه امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صبح امروز مراسم افتتاح پل ها ارتباطی شهید باکر‌ی به باند جنوبی آزاد راه تهران کرج با حضور قالیباف شهردار تهران، مازیار حسینی معاون فنی و عمران شهرداری تهران و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

 بر اساس این گزارش قالیباف در این مراسم  و در خصوص این طرح اظهار داشت: مردم به خاطر دارند زمانی که مسیر تهران - کرج را طی می کردند تنها دسترسی ورودی تهران از تقاطع شیخ فضل الله و اتوبان بود که تبدیل 6 لاین به 2 لاین مشکلاتی را در پی داشت.

وی ادامه داد: با برنامه ریز‌ی های چند سال اخیر تقاطع آزادگان یک دسترسی کامل را ایجاد کرد و پس از آن در مهمترین کار انجام شده اتوبان شهید باکر‌ی بود که از شمال به جنوب ساخته شد و ورودی به دسترسی بزرگراه تهران کرج را داشت؛ اما در حال حاضر با طراحی های انجام شده در این مکان دسترسی کامل محقق شده است.

شهردار تهران در ادامه بیان داشت: دسترسی غرب به شرق به شمال و شمال به شرق در غرب به بهترین نحو ممکن انجام شده و به نوعی دروازه زیبایی برای شهر تهران ایجاد شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ترافیک تقسیم خواهد شد، دسترسی های متعدد ایجاد خواهد شد و اتوبان شهید باکری که شمال به جنوب از بزرگراه حکیم و همت عبور می کند می تواند دسترسی های جنوبی را فراهم کند.

قالیباف در ادامه بیان داشت: این طرح حلقه دسترسی ها درقلب تهران را تکمیل می کند و ما دیگر در غرب تهران در دسترسی های بزرگراهی به جز ادامه حکیم ورودی ها کامل انجام شده است.

وی افزود: این دسترسی همچنین می تواند بار ترافیکی داخل شهرک اکباتان را نیز کم کند به شرط آنکه همکاران ما این لوپ غرب به شمال را از آن قسمت حذف کنند و تنها لوپ غرب به جنوب را باز بگذارند و از این طریق آرامش به شهرک اکباتان و شهرک بیمه بازگردد.

شهردار تهران با اشاره به پل ستارخان خاطر نشان کرد: کار طراحی این پل قرار است به سرعت انجام شود و از طرحهای مهم شهرداری و  اولویت ها یکی تقاطع پل گیشا و دیگری تقاطع شیخ فضل الله و ستارخان است که در واقع حرکت های شمال به جنوب را تبدیل به شرق به غرب می کند و این طرح می بایست به صورت زیر گذر انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قالیباف ، اتوبان ، دسترسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار