شهردار منطقه 14 از برگزاری ویژه برنامه های ماه محرم و صفر در دارالمومنین شهر تهران خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارا، تورج فرهادی با تاکید بر حفظ ارزشهای دینی و مقدس به مناسبت ماه محرم گفت: همزمان با فرارسیدن ایام محرم و صفر برنامه های متنوع فرهنگی  با مضامین عاشورایی در بوستانها، مساجد،تکایا و سطح منطقه با همکاری فرهنگسراها و مدارس و... برگزار می شود.
 
وی به نوع ویژه برنامه ها اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه های نمایشی شامل فیلمهای کوتاه عاشورایی، تعزیه خوانی با عناوین شوق حضور و شور علمدار ، مراسمهای پرده خوانی، برپایی نمایشگاه عکس مدینه و مکه ، مراسمهای سوگواری و سخنرانی مذهبی ، برگزاری یادواره های شهدا از جمله برنامه های ماه محرم و صفر خواهد بود.
 
شهردار منطقه 14 با بیان این موضوع که این منطقه بیش از 2500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است اظهار داشت: دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگر که از الویتهای مهم منطقه است در این ایام به صورت منظم برگزار می شود و همچنین از مادران و همسران شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس طی ویژه برنامه ای با عنوان "مادران صبر و بانوان عصمت" تجلیل بعمل می آید.
 
مهندس فرهادی همچنین تصریح کرد: : اداره آموزش های شهروندی منطقه در این ایام نسبت به ساماندهی و کمک به هیات های دانش آموزی در 10 مدرسه طرح شهردار مدرسه ،اقدام کرده که از جمله این خدمات کمک به هیات های دانش آموزی در مدارس و مساجد و حسینیه های سطح منطقه، سیاه پوش کردن مدارس طرح شهردار مدرسه، تهیه اقلام مذهبی مورد نیاز مانند پیشانی بند ، شال و تهیه کتب و لوح فشرده مذهبی متناسب با این ایام اشاره کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار