مظفر در اطلاعیه‌ حمایت از وزیر پیشنهادی ورزش گفت: آشنایی سجادی با بدنه بومی این وزارتخانه و آشنایی نیروهای تربیت‌بدنی با وی موجب افزایش امید و انگیزه در این وزارتخانه شده و بر همکاری و انسجام نیروها می‌افزاید. در حقیقت رأی مثبت به سجادی هم رأی به فضیلت‌ها و هم تجربیات است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، معرفی "نصرالله سجادی"را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اقدامی مثبت دانست.
 
در ابتدای این اطلاعیه آمده است: آقای سجادی دارای تحصیلات آکادمیک در این زمینه و هم تجربیات گران سنگی در حوزه ورزش و جوانان است. آقای سجادی با تصدی مسئولیت‌های متفاوت در عرصه تربیت‌بدنی و جوانان، آموزش و پرورش دارای کوله‌باری از تجربیات گران‌سنگ است که می‌تواند در ارتقای این وزارتخانه تأثیرگذار باشد.
 
این اطلاعیه می‌افزاید: آشنایی سجادی با بدنه بومی این وزارتخانه و آشنایی نیروهای تربیت‌بدنی با وی موجب افزایش امید و انگیزه در این وزارتخانه شده و بر همکاری و انسجام نیروها می‌افزاید. در حقیقت رأی مثبت به سجادی هم رأی به فضیلت‌ها و هم تجربیات است. 
 
مظفر در این اطلاعیه ابراز امیدواری کرد: رای قاطع نمایندگان مجلس به نصرالله سجادی موجب نشاط و پویایی نیروها و تقویت کارآمدی نامبرده شده خواهد شد و وی با کسب رأی اعتماد از مجلس محترم می‌تواند به عنوان نماینده جامعه ورزشی در هیئت وزیران نقش‌آفرین باشد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، وزیر ، مجلس ، حسین ، مظفر ، دولت ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار