رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: استاندار اردبیل باید متناسب با سیاست دولت تدبیر و امید در پویایی تولید و بخش صنعت گام‌های جدی و عملی بردارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین پیرموذن امروز در نشست با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با توجه به خیز بلند دولت یازدهم با روحیه تحول‌گرایی، واقع‌گرایی و عقل‌گرایی که نتیجه‌ای جز تامل و همراهی در عرصه سیاست خارجی را به دنبال ندارد ما انتظار داریم در حوزه استانی نیز همین شیوه‌ها در مدیریت جدید مدنظر باشد.

وی گفت: با حضور شخصیت فرهیخته‌ای همچون مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل که سابقه طولانی و درخشانی در حوزه‌های اجرایی و عملیاتی کردن طرحهای اقتصادی را دارند امیدواریم در سایه تعامل مناسب و راهکارهای صحیح و منطقی در فرصت کوتاه بتوانیم مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را برطرف کنیم تا بیش از هر زمان دیگر بتوان زمینه‌ای را فراهم کرد تا شهرک‌های صنعتی ما از شکل و شمایل سرزمین ارواح به محل کسب و کار و رونق کارآفرینی تبدیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با اشاره به حرکت دولت در غلبه بر رکود تورمی که یادگار تلخ دولت قبلی است که با برخی سوء مدیریت‌ها اتفاق افتاده است، گفت: انتظار عمومی این است که استاندار جدید اردبیل در همگونی با سیاست دولت تدبیر و امید بتواند با راهکارهای منطقی و همچنین دوراندیشی حقیقی بسیاری از آفت‌های حوزه تولید و صنعت را برطرف کند تا سایه شوم مرض خطرناک رکود تورمی برچیده شود.

پیرموذن همچنین با ابراز تاسف از سهم پایین استان اردبیل در بخش صنعت و همچنین رکود بسیاری از واحدها به دلیل نبود سرمایه در گردش و دیگر حمایت‌های دولتی عنوان کرد: انتظار این است که ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل احیا شود و با دیدی مناسب‌تر به اولویت توسعه صنعتی و تولیدی توجه جدی و راستین صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: انتخاب استانداری کاردان و دلسوز با حمایت همه‌جانبه مجمع نمایندگان استان اردبیل نوید روزهای خوش و بسیار مسرت‌بخشی را می‌دهد که انتظار داریم در این مسیر همه با انجام وظایف خطیر خود بتوانیم شایسته عمل کنیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، پویایی ، تولید ، و ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.