مدير كل اداره نظارت و ارزشيابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی،بر توسعه کمی و کیفی برنامه های فرهنگی در دانشگاه های آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام رستمی، در جلسه رؤسای دفاتر فرهنگی اسلامی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: با توجه به هجمه دشمن در حوزه فرهنگ، همه ما و به خصوص مراکز دانشگاهی و در رأس همه اینها روحانیون باید برای مقابله با این هجمه دشمن ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به شیوه های جدید ترویج فرهنگ و معارف اسلامی تجهیز شویم.

وی، از دانشجویان به عنوان امانت در دانشگاه ها یاد کرد و از مسئولان فرهنگی دانشگاه ها خواست در کنار علم، دانشجویان را بیش از پیش با اسلام، قرآن و اهل بیت ( ع) در راستای تقویت ایمان آشنا کنند.

مدير كل اداره نظارت و ارزشيابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، از مسئولان فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی خواست ضمن دوری از افراط و تفریط در برنامه های فرهنگی، از ارایه مطلوب و اثرگذار محتوای برنامه ها نیز غافل نشوند.

حجت الاسلام رستمی ، گفت: بهره گيری از اساتيد اعضای هيأت علمی و نيروهای مجرب فرهنگی در پست های معاونين فرهنگی بعنوان بازوهای فرهنگی نقش بسزايی در تقويت ساختار فرهنگی ايفا می كند، بنابراین رؤسا و دبيران مناطق در گزينش و انتخاب اعضای هيأت علمی واجد شرايط در سمت ياد شده و معرفی به اين اداره اهتمام بيشتری به عمل آورند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.