رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نشست‌های مشترک میان مدیران شهری کلان‌شهرهای کشور باید برای حل مشکلات مردم و به دور از رنگ و بوی سیاسی برگزار شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، غلام‌مهدی حق‌دل با بیان این مطلب افزود: ولایتمداری، دین‌باوری، پایبندی به اصول انقلاب و اجرای فرامین رهبری ویژگی‌های خاص شوراهای اسلامی دو شهر مشهد و شیراز است.

وی اظهار کرد: با مطالعاتی که داشتیم متوجه موفقیت‌های شهردای مشهد در تمامی حوزه‌ها شدیم لذا صادقانه می‌گوییم که شورای شهر شیراز برای کسب تجربیات موفق شهر مشهد، این سفر را برنامه‌ریزی کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اتفاقات خوبی که به همت شهرداری و شورای شهر در شیراز رخ داده است، عنوان کرد: مشارکت‌های اقتصادی، حمل و نقل ترافیک، شهردای الکترونیک و زیباسازی شهری از مواردی هستند که تجربیات آن‌ها برای پیاده‌سازی در شیراز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حق‌دل اظهار کرد: تقاضا دارم با گماردن کارشناسان مرتبط در بحث انتقال تجربیات تلاش کنیم تا پول بیت‌المال را به بهترین نحو و با انجام بهترین کارها هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرهای مذهبی باید از رفاه بیشتری برخوردار باشند، افزود: در شورای دوم به تقاضای شورای یزد کمیسیون‌های فرهنگی کلان‌شهرهای کشور نشست‌های مشترکی را برگزار کردند که خروجی برگزاری این نشست استقرار جایگاه خوب فرهنگ در کلان‌شهرهای شرکت کننده است.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز با پیشنهاد اینکه اعضای کمیسیون‌های مختلف دو شورای شهر شیراز و مشهد در فاصله‌های معین نشست‌های مشترک برگزار کنند، ادامه داد: با برگزاری این‌گونه نشست‌های مشترک و گرفتن تصمیمات برای حل مشکلات مردم به دور از هر گونه سیاسی‌بازی می‌توانیم گره‌های بزرگ مدیریت شهری را با تمسک به خرد جمعی بگشاییم.

حق‌دل بیان کرد: باید در جهت تحقق مدیریت واحد شهری گام برداریم و در این راستا حاصل بازدید خود از مدیریت شهری مشهد را به کمیسیون‌های تخصصی شورای شیراز می‌بریم تا این تجربیات را با تبادل نظر به طرح‌های عملی برای حل مشکلات مردم شیراز تبدیل کنیم/س


برچسب ها: رییس ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.