العهد لبنان نوشت : شبكه 10 رژیم صهیونیستی، نتانياهو را به خاطر شكست در مسأله ايران "ابوالغضب" خوانده و به سگ هاري كه در مقابل خانه صاحبش پارس مي كند تشبيه كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه العهد  لبنان به نقل يك نويسنده عبري زبان نوشت: نخست وزير رژیم اسرائيل هرگونه توافق بين ايران و 5+1 را در مورد برنامه هسته اي ايران رد مي‌كند.

این نویسنده اشاره كرد كه نتانیاهو به جان كري وزيرخارجه آمريكا در ديدار اخيرش يادآوري كرده كه شايسته است كه به هيچ معامله اي با ايران اعتماد نكند و به نقل از شبكه 10 رژیم صهیونیستی گفته : نتانياهو در مقابل كري گفته است: معامله كنوني معامله اي بسيار بد بوده و به ايران هرآنچه را كه خواستار آن است در اين مرحله خواهد داد، بدون اينكه چيز  واقعي از ايران بخواهد . 

وي نقل كرده كه نتانياهو از كري خواسته كه در امضاي اين معامله شتاب‌زده عمل نكنند و آن‌را دوباره به دقت مورد بررسي قرار دهند.

اين نویسنده عبري زبان ادامه داده است دولت آمريكا مي‌داند كه "تل آويو" هيچ اختياري درصورتي كه آمريكا به توافقي با ايران در ژنو برسد ندارد و اينكه اسرائيل هيچ كاري نمي تواند انجام دهد. اما نتانياهو و مواضع او  كه مي گويد : همه گزينه ها روي ميز است يك موضع پيچيده اي به حساب مي آيد، چرا كه همه به خوبي مي دانند كه  اسرائيل نمی‌تواند هیچ کاری برای جلوگیری از دستیابی به این توافق انجام دهد، در نتيجه گزينه نظامي از بين خواهد رفت .

اين شبكه نتانياهو را بخاطر شكست در مواجهه با ايران و مسأله هسته‌اي‌اش مورد تمسخر قرار داده و گفته است: نقش نتانياهو در مسأله هسته‌اي ايران مانند سگي است كه در مقابل درب خانه صابخانه‌اش پارس مي كند و مانند  ابوالغضبي مي ماند كه نقشش را به خوبي انجام مي دهد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار