تنیسور ملی‌پوش پرسپولیس گفت: همانطور که روز اول وعده کردیم،با برنامه‌ریزی ویژه‌ای آماده هفته سوم بازی‌ها می‌شویم تا در رقابت با تیم گاز کیش، تکلیف قهرمانی را معلوم کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اشکان شکوفی، با اشاره به پیشتازی پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر تنیس افزود: روز اول گفتم که پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود و ما روند رو به رشدی داشتیم و توانستیم پس از پنج پیروزی و یک شکست در هفته اول، هر 6 مسابقه هفته دوم را به سود خود تمام کنیم و شکست هفته اول برابر البرز گاز کیش را با پیروزی بر آنها در تهران جبران کردیم.
 
وی ادامه داد: ما رقابت نزدیکی با یکدیگر داریم و حالا در امتیاز برابر فقط به خاطر تفاضل یک ست در مکان دوم قرار گرفته‌ایم. قرار بود مسابقات در چهار هفته برگزار شود ولی شاید به سه هفته محدود شود. این مساله قرار است روز 19 آبان (فردا) معلوم شود. از قبل صحبت بر سر این بود که هفته سوم در کیش و به میزبانی البرز گاز برگزار شود.
 
شکوفی در پاسخ به این سوال که گره خوردن کسب عنوان قهرمانی با بازی سوم دو تیم، آن هم در کیش، شانس بیشتری را برای حریف ایجاد نکرده است، خاطرنشان کرد: البته آنها در زمین خودشان بازی می‌کنند ولی ما هیچ مشکلی برای بازی در کیش نداریم و با شرایط آشنا هستیم. سال قبل هم در کیش قهرمان جام حذفی شدیم و اگر مثل روزهای گذشته، تمرینات خوبی داشته باشیم، برای پیروزی در خانه حریف و کسب قهرمانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار